Igor Klaja, prezes 4F: Budujemy polskiego Adidasa

Kontrakt z Narodowym Komitetem Olimpijskim Ukrainy będzie trampoliną dla zagranicznego rozwoju OTCF, właściciela marki 4F – mówi Igor Klaja, prezes i założyciel firmy. Jego plan do 2030 roku zakłada wejście do Chin.

Publikacja: 15.04.2024 04:30

Igor Klaja, prezes 4F: Budujemy polskiego Adidasa

Foto: mat. pras.

Nie udało mi się pana namówić na rozmowę w ostatnich latach. Jest jakiś powód zmiany decyzji?

- Jest. Chcę opowiedzieć o ważnym nowym kontrakcie z Narodowym Komitetem Olimpijskim Ukrainy. Marka 4F została jedynym odzieżowym sponsorem reprezentacji Ukrainy na zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich oraz na kolejnych dwóch wydarzeniach: zimowych igrzyskach Mediolan-Cortina 2026 i letnich Los Angeles 2028. Dostarczymy stroje defiladowe, codzienne i treningowe dla zawodników, ekip i działaczy. Bardzo zależało nam na tej umowie.

Pozostało 96% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jaka będzie przyszłość rolnictwa?
Biznes
Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Za sprawą AI wszyscy wchodzimy w nową erę
Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?